بیانیه

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران

بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

بسیجیان مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با شهدای گرانقدر دفاع مقدس تجدید عهد کرده و اطمینان می‌دهند بیش از گذشته آماده جانفشانی و ایثار در راه حراست و حفاظت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت کشور و منافع ملت ایران هستند.
به گزارش « بسیج ایثار»، متن بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح زیر است:
سوم خرداد سالروز طنین ندای الله اکبر بر فراز مناره مسجد شهر خون و مقاومت، خرمشهر برگ زرین تاریخ پرشکوه ایثار و از خودگذشتگی جانبازان، شهیدان، رزمندگان و فرماندهان و اوج اخلاص و خداخواهی غیورترین ملت بود تا آنجا که امام شهیدان، خمینی کبیر (ره) در اخلاص و خدامحوری این مردمان فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».
سلام و درود بر آنان که با نثار قطرات خون خود حماسه ایثار و مقاومت سرودند و نام خرمشهر را جاودانه کردند. آنان که با عزم پولادین خود و تکیه بر سنت تخلف ناپذیر «ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» در مقابل ارتش تا بن دندان دندان مسلح غرب و شرق عالم ایستادند و طریق آزادی قدس را از خرمشهر رقم زدند.
اینک با گذشت چله‌ای پر افتخار از آزادی خرمشهر، ایران عزیز بعنوان مهد انقلابی برآمده از اسلام ناب و پشت سر گذاشتن گردنه‌های صعب‌العبور با رهبری امام‌خامنه‌ای (مدظله العالی) مقاوم‌تر از گذشته، مسیر اعتلای خود را به سوی ظهور منجی عالم بشریت (عج الله تعالی) می‌پیماید و با عزمی راسخ و باوری استوار به وعده‌های تخلف‌ناپذیر الهی، پیشگام استیلای کلمه حق بر کلمه باطل است.
بسیجیان مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با شهدای گرانقدر دفاع مقدس تجدید عهد کرده و اطمینان می‌دهند بیش از گذشته آماده جانفشانی و ایثار در راه حراست و حفاظت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت کشور و منافع ملت ایران هستند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: